Ende dieses Seitenbereichs.

Beginn des Seitenbereichs: Inhalt:

Neuigkeiten

Freitag, 01.07.2022

Transcoding counts: Longitudinal contribution of number writing to arithmetic in different languages

Banfi, C., Clayton, F. J., Steiner, A. F., Finke, S., Kemény, F., Landerl, K., & Göbel, S. M. (2022). Transcoding counts: Longitudinal contribution of…

Montag, 30.05.2022

Neue Publikation - Unravelling the numerical and spatial underpinnings of computational thinking: a pre-registered replication study

Finke, S., Kemény, F., Sommer, M., Krnjic, V., Arendasy, M., Slany, W., & Landerl, K. (2022). Unravelling the numerical and spatial underpinnings of…

Dienstag, 30.11.2021

Neue Publikation - Language effects in early development of number writing and reading

Steiner, A. F., Finke, S., Clayton, F. J., Banfi, C., Kemény, F., Göbel, S. M., & Landerl, K. (2021). Language effects in early development of number…

Montag, 08.11.2021

Neue Publikation - Effects of a morpheme-based spelling intervention: Challenging previous results

Jöbstl, V., Kargl, R., Prattes, A. E., Beyersmann, E., & Landerl, K. (2021). Effects of a morpheme-based spelling intervention: Challenging previous…

Montag, 08.11.2021

Neue Publikation - Common and distinct predictors of non-symbolic and symbolic ordinal number processing across the early primary school years

Finke, S., Banfi, C., Freudenthaler, H. H., Steiner, A. F., Vogel, S. E., Göbel, S. M., & Landerl, K. (2021). Common and distinct predictors of…

Dienstag, 16.06.2020

Masterarbeiten zu vergeben

In unserem Arbeitsbereich werden wieder eine Reihe interessanter Themen für Masterarbeiten vergeben.

Ende dieses Seitenbereichs.

Beginn des Seitenbereichs: Zusatzinformationen:

Ende dieses Seitenbereichs.